zaterdag 14 september 2013

50 mm Foto's uit de vakantie

Ook in onze vakantie was de 50 mm lens mijn grote vriend. Niet voor alles hoor, hij werd afgewisseld door Mr. Zoom :-)

Hieronder de 6 50 mm foto's waarvan ik het waard vind dat ze een ere-plekje krijgen in de '52 50 mm foto's in 2013-galerij'! Oftewel, nummer 30 t/m 35. Enjoy!

30 - onderkant van de 'Teufelstisch'


31 - Bloemen (met druppels)blijven een dankbaar onderwerp


32 - 50 mm op zijn best bij slechte lichtomstandigheden ('keukengrot' in burcht)


















33 - bloemen, druppels en diepte; love it!












34 - ik heb iets met kerken/religieuze kunst

























35 - de Dom in Bamberg, beetje Harry Potter gevoel, het mooiste in zwart-wit

























Ik hoop dat het vanmiddag een beetje droger wordt, ik krijg nu wel een heel sterk herfst gevoel...


Fijn weekend!
Sandra



1 opmerking:

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.