donderdag 10 oktober 2013

Bedrieglijk

Waterkou (als je het mij vraagt), maar het ziet er wel vriendelijk uit. Bedrieglijk weer.
Ik ben een beetje aan het snotteren. En ik ben niet de enige, heb ik gemerkt.

Even een fotootje maken. Speciaal voor iedereen die, net als ik, een beetje aan het kwakkelen is.
Bos bloemen (mooi hè, gisteren gekregen) in de spotlights gezet... Et voilà, 50 mm foto nummer 37 in de galerij van 2013.




















Mmmmm... heimwee naar de zomer.... Voel je je al wat beter?

Maar wat is dit???












Ik noem geen namen, maar volgens mij heeft 'iemand' met lange vingertjes iets laten vallen.
Wordt vervolgd...


Groetjes,
Sandra



3 opmerkingen:

  1. oooooh, ben benieuwd wie die iemand dan wel is van de laatste foto.... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik denk dat ik het wel weet,
    dat is die ondeugd van een finnegan weer hou hem maar goed in de gaten,
    gr joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps dat is minder ik weet niet of het daar ECHT aan lag maar n.a.v de tip van de klant op mijn werk van de echineaforce druppels van "De Stille Kracht"in Nuenen (eigen brouwsel van hen want de Dr. Vogel versie had ik al in huis)is dit ??? ook iets voor jou....bij mij had het echt net als bij haar geholpen,was er na 2 dagen vanaf door 3x daags 15 druppels in een klein beetje water in te nemen...hoewel ik daarvoor al 4 dagen keelpijn,snotteren en hoofdpijn had...als ik weer wat op voel komen ga ik gelijk weer druppelen.Ik ben benieuwd wie die nootjes?!? heeft laten vallen...Finnegan heeft geen lange vingers toch?!?!;-) We zullen het zien!Heel veel beterschap Sandra!!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.