maandag 18 november 2013

Geheime projecten en to do lijstjes

Een lieve vriendin van mij zei het al; 'het is vandaag geen goede dag voor to do-lijstjes'.

Ken je dat? De dingen op je lijstje met de minste prioriteit zijn meestal het leukste en worden als eerste afgehandeld. En ondertussen raast de dag voorbij en hik je tegen 'prio-1-maar-niet-leuk' aan...

Maar goed, de inwendige mens, muis en hond moeten ook verzorgd worden. Dus ik ben crêpes gaan bakken ;-)














En terwijl ik bak vliegt er vanalles door mijn hoofd...

  • Een creatie die ik graag wil laten zien, maar aangezien het een 'geheim project' (oftewel cadeau) is, kan ik 'm niet op het www zetten...
  • Een leuke foto-opdracht die misschien in het verschiet ligt...
  • Mooie foto's die ik graag wil delen, maar waarvoor ik natuurlijk eerst toestemming nodig heb van mijn fantastische modellen van afgelopen zaterdag...
  • En, en, en... :-)














OK. Wie wil er een hapje crêpe?
Domme vraag. Finnegan steekt natuurlijk het eerste zijn muizenhandje omhoog!














Jummie!!! Met kaneel en suiker!!!




















En aan de andere kant tuurt Guinness hoopvol naar mijn bord (en Finnegan)...














Maar heb geen medelijden met die Ierse Terrier. Die heeft zijn portie al gehad. De eerste crêpe was namelijk 'mislukt' en belandde met een sierlijke boog zó in de bak van Guinness (die prompt zijn bek verbrandde).

Fijne dag!

Groetjes,
Sandra


4 opmerkingen:

  1. Ha,ha,ha....heerlijk berichtje weer en wat een herkenbare toet van Guinness...zo loopt er hier ook eentje rond,zwart/wit met hier en daar steeds meer wratjes en dan die Finnegan...ja groot gelijk dat hij er als de muizen bij is bij die heerlijke crepes....maar ehhhh je maakt ons nu wel HEEEEL erg nieuwsgierig hoor!Succes met je unfinished projects!;-)

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, wat fijn je weer te lezen :)
    Mijn glimlach is weer van oor tot oor...
    Ben toch zo een fan van Finnegan.. Roodstaart fluisterde al in mijn oor dat Finnegan wel hier mag komen logeren ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn jullie toch .....zakken maar wel lekker natuurlijk hi hi ennnnnnnnnnnnnn ik ben ook benieuwtxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die dingen die je nog moet doen die lopen niet weg;-), en een crepe-je op zijn tijd is altijd lekker hmmm... Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.