zondag 3 november 2013

Heerlijk brownie recept

Het recept is goedgekeurd!














Wil je zelf aan de slag? Het recept vind je hier.
Ik heb extra toegevoegd; 50 gram hazelnoten en ca. 50 gram chocoladedruppels.

Als je er een stukje bakpapier omheen wikkelt en er een strikje om doet, creëer je een origineel cadeau.














Helaas had ik alleen nog maar 'saaie' lintjes :-)



















Deze brownies gaan op reis.














Hopelijk vallen ze in de smaak!

Fijne zondag!

Groetjes,
Sandra



3 opmerkingen:

  1. Ohhh wat ziet dat er heerlijk en prachtig uit zeg(met dat bakpapier en die strikjes er omheen!!!gaaf!!)Die ga ik zeker een keer maken binnenkort en inderdaad een erg leuk kadootje zo op die manier!Bedankt voor het recept Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk verpakt! Ik ga ze binnenkort ook eens maken met onze eigen walnoten. Lijkt me heerlijk....!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor het recept! En een leuk idee om ze zo te verpakken!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.