zondag 22 december 2013

50 mm - Gaat het lukken?

Dit jaar had ik me voorgenomen gemiddeld elke week een foto te maken met mijn 50 mm. lens.
Dus 52 stuks. Tot nu stond de teller op 48, dus ik liep een beetje achter...

Ik loop nog steeds achter, maar kan er vandaag 2 aan toevoegen.

In january I started my 50 mm challenge; 'make 1 photo with my 50 mm lens per week'. I'm behind schedule, but I'm trying to catch up with nr. 49 - beautiful blue gentians and 50 - a pretty whisky bottle.

Nummer 49 heb ik een week of twee geleden al gemaakt, maar ik twijfelde of ik hem zou toevoegen aan de galerij. En ik heb het toch gedaan, want hij boeit me nog steeds! Het is een foto van de gentiaan in onze achtertuin. Hij staat er nog steeds zo bij. Elk jaar wordt hij een beetje groter en sterker en verrast hij ons in het najaar met zijn prachtige blauwe bloemen. En dat terwijl de rest van de tuin er redelijk troosteloos bij ligt. Heel bijzonder!














Nummer 50 is een foto van een prachtige whisky fles. Zeg nou zelf, zo'n hert past prima in deze periode, zeker met de lichtjes van de kerstboom op de achtergrond. Je zou er bijna whisky voor gaan drinken :-)










Zou het me nog lukken om 51 en 52 te maken dit jaar?
Ik doe in ieder geval mijn best!

Will I make it? I'll do my best!


Lieve groetjes,
Sandra


1 opmerking:

  1. Echt prachtigfe foto's en natuurlijk lukt jou dat!!!Nog even volhouden voor die laatste twee! ;-)

    lieve groetjes en fijne dagen!xx
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.