donderdag 5 december 2013

Spannende Pakjesavond!

Een stormachtige Sinterklaas. Ik ging op de fiets net bijna áchteruit. Voor de zekerheid maar afgestapt.
En dan voel je je ineens oud als een tiener je lachend voorbij fietst. Maar ook hij bleef niet gespaard; sssSSSWWOEOESJJJJJ.... Ja hoor, ook hij  moest eraan geloven! We hebben er samen hartelijk om gelachen, terwijl we gegeseld werden door rondvliegende bladeren.

Vanavond pakjesavond! En ik heb iets héél riskants gedaan; ik heb voor iemand een deken gehaakt...














Stiekem een foto van het interieur gemaakt, bijpassende kleuren uitgezocht en tuuteretuuuut aan de haak. De afgelopen dagen moest de turboboost wel even aan, maar het is gelukt. Just in time! 

Mochten ze hem niet mooi vinden, dan neem ik hem vanavond gewoon weer mee terug :-)

Foto's volgen later, ik moet het nog even geheim houden natuurlijk!

Iedereen een hele gezellige (Pakjes)avond gewenst!


Groetjes,
Sandra




2 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra,
    Je maakt me nieuwsgierig naar de deken.
    ik wacht met spanning op de foto's!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh die is vast prachtig!Fijne avond!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.