zaterdag 22 maart 2014

Stapeltjes geluk

Het voordeel van de haakcreaties waar ik nu mee bezig ben? Absoluut het maken van stapeltjes.
Stapeltjes geluk.














Vanochtend vroeg, in het bleke ochtendzonnetje, heb ik ze op de foto gezet.
Wat een kleuren!







Ik hoop dat jullie er ook een beetje blij van worden.









Stapeltje zus, stapeltje zo....
Met mijn vingers keer op keer 'bladerend' door de zachte lapjes en hartjes.














De kleurenvolgorde hierboven vind ik het leukste voor mijn hartjes. Het patroon is trouwens van Sandra van Cherry Heart. En ik vind ze nog steeds leuk om te maken, dus het wordt een lange slinger (of meer dan 1 slinger). En Finnegan?










Die lag als de prins op de erwt op de stapel granny's.
Of was zich aan het bemoeien met mijn hartjes-compositie. Zie je hoe hij hieronder aan het babbelen is, terwijl hij pontificaal op de hartjes ligt?














Ik wens jullie allemaal een kleurrijk weekend!

Groetjes,

Sandra




8 opmerkingen:

  1. Ja, hoe leg je dat uit aan iemand die niet helemaal into wool is? Dat gevoel van de wolletjes/katoentjes, jouw stapeltjes!! Verrukkelijk!!
    En Finnegan is het helemaal met ons eens :-D.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk al die lapjes, en die kleurtjes om blij van te worden. :-)) X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat een heerlijke stapeltjes heb je al Sandra!En ik weet wel wat finnegan brabbelt daar op jou hartjes..."It must been love love love"


    groetjes en jij ook een heel fijn weekend,momenteel ziet dat er buiten niet zo kleurrijk uit,maar dat kan morgen weer helemaal anders zijn!

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal zalig die stapeltjes! En dan maar leggen en kiezen en nog een keertje anders leggen en weer kiezen.... Plezant!
    Ik denk dat ik je blog nog niet lang genoeg volg... maar Finnegan? Is die misschien ook uit jouw handen geboren? Olijk manneke in ieder geval!
    Fijne zondag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt! Finnegan is vorig jaar uit mijn handen geboren :-))

      Verwijderen
  5. Inderdaad stapeltjes om blij van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig! Wat mooi! Wat een kleurenexplosie!
    Dit is ZO mijn ding!

    Ik kan me voorstellen dat je erg geniet van in gedachten al het eindproduct te zien.

    Fijne zondagavond en leuke week morgen,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.