dinsdag 8 juli 2014

Alien Eyes are watching you...

Ik ben een geluksvogel... Ik mocht zomaar de macrolens die op mijn verlanglijstje staat lenen van een lieve collega!!

Heel de middag heb ik staan trappelen voor de achterdeur om macrofoto's te kunnen maken. Maar... die regen hè... Om depressief van te worden (al denkt onze tuin daar anders over) :-)

Maar goed; het werd warempel droog! Veel te donker natuurlijk, maar toch dit plaatje kunnen schieten. Ze kunnen zó Dr. Who in, deze besjes, als 'Alien Eyes'.


















Ze lijken zo goedmoedig en vol verwondering de wereld in te kijken. Ik weet het, mijn fantasie slaat op hol :-))

Ik word er in ieder geval helemaal blij van, ik hoop jullie ook :-)))

Groetjes,

Sandra




5 opmerkingen:

  1. Laat je fantasie maar op hol slaan, da's gezond op zo een regenachtige dag :-) !
    En spelen met een goeie macrolens, da's altijd leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, heel wat anders dan mijn gehannes met zo'n compactcamera.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor,ik ook! Wat zijn ze prachtig!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.