woensdag 28 oktober 2015

Autumn Fun!

Toen ik de nieuwste patroontjes van Lydia Tresselt (Lalylala) voorbij zag komen, was ik verkocht...
Ik heb mijn restjes Scheepjes Stonewashed bij elkaar gezocht en kon meteen beginnen.

TraLalylala! Hier komen ze!!


De 'Lalylala 4 Seasons III Autumn' serie!
De naam lijkt te impliceren dat Lydia misschien nog met meer 
patroontjes gaat komen voor de andere seizoenen.
Maar ik heb geen idee of dat ook echt klopt.

Hieronder stel ik ze apart aan jullie voor.

Paddenstoelen Peter;


Rozenbottel Henry;


Eikeltje Erwin;


De kleuren in de tuin lenen zich  nu fantastisch voor het maken van 
foto's van deze vrolijke herfstwezentjes :-)


Paddenstoelen Peter vermaakt zich onder een bonsai boompje.


Het weer is een beetje donker, maar de kleuren maken alles goed.


Close up!


Ik hoop dat jullie, net als ik, een grote glimlach op het gezicht gekregen hebben!

Vrolijke groetjes,

Sandra







32 opmerkingen:

  1. goed gelukt wij hebben het patroontje ook,zijn er mee bezig maar nu proefwerkweek
    dus even geen haakwerk zucht:(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zijn ze leuk, en inderdaad moet er om glimlachen. Krijg ook zinnom ze te haken.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor de glimlach is er! :-)
    Ik vind paddenstoelen Peter het leukst ik moet om hem lachen. Eikeltje Erwin vertederd me maar Rozenbottel Henry mag er ook zijn! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meer dan een glimlach, ze zijn ge-wel-dig!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige figuurtjes, heel mooi gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige mannetjes! En stuk voor stuk knappe kerels ook ...
    Prachtige foto's heb je gemaakt, Sandra!
    Het garen vind ik erg mooi, geeft een extra uitstraling. Ik haak veel met katoen, maar ik vind jouw haakwerk echt iets extra's hebben hoor...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WoW, wat zijn ze leuk!!! Denkmdat ik ook maar op zoek ga naar restjes wol en naar het patroon. Deze wil ik wel proberen. De foto's zijn ook erg mooi.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha ha ha, leuk Sandra, en prachtige foto's mooie kleuren. Ben je zelf ook tevreden met je nieuwe instelling, maakt wel verschil hè.
    Liefs
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grote grijns :-D!!! Ze zijn schetig en je hebt ze errug mooi vereeuwigd!!
    Liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat van de glimlach is gelukt! Hele mooie kleuren. En bovendien smelt ik voor de eikeltjesondergrond. Het doet me denken aan vakantie. Knisperende eikels onder fietsbanden...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk zijn ze! Prachtige foto's ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat leuk. Ja, ze maken mij blij, ze zijn heel schattig.
    Fijne avond !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Natuurlijk heb ik een glimlach op mijn smoel vanwege deze heerlijke wezens.

    Je foto's zijn die van een vakman, wat een prachtige kleuren!

    Paddenstoel Peter is mijn favoriet. Hij ziet er de sympathiekste van de drie uit.
    Eigenlijk echt wel figuren om te gebruiken in de kleuterklas , eh? Wat zouden ze er daar blij mee zijn.
    Mijn fantasie is nu al vertrokken om een zot verhaal over de 3 te bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ze zouden in een kleuterklas inderdaad geweldig malle avonturen kunnen beleven :-))

      Verwijderen
  14. Die zijn leuk ,enne dat motortje van jouw ronkt ook lekker door he.
    Lieve groet Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw!Ik vind ze super mooi en prachtig gefotografeerd! !Ze zijn ook vele malen mooier als de orginele van het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aaaahwww, wat een lieffies!! <3 en zo heerlijk in de tuin met die prachtige herfstkleuren. Echt top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zeker weten. Wat een leuke schepseltjes! groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, deze zijn echt fantastisch!! Je hebt ze in precies de juiste kleuren gehaakt. Ik heb in ieder geval een grote lach op mijn gezicht :-D
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Er is zeker een glimlach hier op mijn gezicht te zien. Ze zijn om op te vreten wat heb je het weer mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een big smile! Wat een grappige herfstmannetjes. Laten we hopen dat de serie in de volgende seizoenen wordt uitgebreid. Mooi zo met het Stonewashed garen.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele grote glimlach. Ze zijn echt geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leukerds! Heel leuk om te zien. En ook prachtige foto's in de herfstsfeer. Dankjewel voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mij heb je in elk geval doen lachen ! Ze zien er geweldig uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super!!!! Met wat een vaart kan jij haken... ben maar even weg geweest en hup jij hebt weeral een boel gemaakt! Tof zijn ze! Echt mooie fotootjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooooh wat zijn ze leuk! En grappig, en mooi gemaakt en met schitterende kleuren en super op de foto gezet; nou ja, je snapt 'm wel ;-).
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.