woensdag 21 oktober 2015

Inspiratie snuiven

In 2013 en 2014 heb ik hier verslag gedaan van de Dutch Design Week (DDW) in Eindhoven. 
Deze week is het weer zover; drommen design-liefhebbers overspoelen de stad.

De afgelopen jaren 'trok' de DDW echt aan me.
Dit jaar heb ik dat minder. Sterker nog; eigenlijk helemaal niet.

Er was maar één ding dat me fascineerde. 
Het bleek een expositie te zijn die niet 'echt' bij de DDW 'hoort'.

Maar dat mag de pret niet drukken.
Hieronder de foto's van (een gedeelte van) de expositie van de glaskunst van Alexa Lixfeld.

Ik hoop dat jullie net zo kunnen genieten van de schoonheid als ik en er
misschien zelfs op de één of andere manier inspiratie 
door op kunnen doen!



Net kwikzilver. In een fantastisch contrast met de houten stoel.

En ik kon mezelf 2x 'vangen' op de foto hieronder :-))


Prachtige glazen bollen die in de ruimte leken te zweven.


 Goh... dat mens staat alweer op de foto :-))



Sorry... Ik kon niet meer stoppen met het fotograferen 
van deze 'bubbels'.



"Bubblelicious"!!!


Een heerlijke avond gewenst!

Lieve groetjes,

Sandra






9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk gebubbel. Mooie kleuren en foto's.
    Ik weet welke keuken jullie hebben gekozen. Jullie hebben denk ik de Hittarp.
    Wij zijn voor de Bodbyn gegaan. We hebben getwijfeld tussen deze twee maar vonden de Bodbyn wat rustiger....Hahaha en dat zeg ik!!! ;-))) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh mooi dat glas zeg!
    En suc6 met de keuken (las het bij Esther van Pippa)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige glasbollen en die kleuren, schitterend !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!!! Wat een mooi glas en wat een mooie foto's! Zelfportretten incluis :-).
    Nu snap ik ook waar dat bruin op de bovenste foto vandaan kwam; prachtig dat contrast. Super goed als je zoiets kan bedenken! Thnx dat je ons laat mee genieten!
    Liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie foto's, mooi gedaan. De kleuren zijn ook zo mooi.
    Warme kleuren.
    Liefs
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig mooi!
    Haha dankjewel Pippaatje... nu kan ik al eens gaan piepen welke keukens jullie allebei kozen... Maar ik ben toch benieuwd hoe het bij jullie wordt...fotootjes hoor!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Ik ben dol op mooi glaswerk. Er gaat iets magisch van uit vind ik
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn inderdaad fascinerende bollen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit jaar was mijn eerste DDW. Vol verwachting twee dagen, een overnachting geboekt. Vond het ook niet inspirerend of energie gevend. Denk niet dat ik er nog eens heen ga. Floriade een aantal jaren geleden vond ik wel bijzonder, die blijft wel op mijn lijstje staan. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.