zaterdag 13 februari 2016

Afmaakmood

Ik ben in de 'afmaakmood'.

Vrees niet; ik bedoel niet dat ik ben veranderd in een bloeddorstig
monster, met rood doorlopen ogen en een moorddadige blik :-)

In dit geval heb ik het over karweitjes afmaken.
Niet dat het makkelijk is (afleidingen en een spring-brein hè, 
maar daar hebben we het al vaker over gehad :-))

Als eerste vermeld ik met trots dat alle vierkanten van
mijn 'Log Cabin Blanket' gehaakt zijn. Joehoe!
Waarom staat de teller links in de kolom dan nog niet op nul?
Omdat ik ze nog af moet hechten :-S

Maar de Log Cabin Blanket moet even wijken voor iets anders;
een fotoalbum. Uit... 2012 (schaamrood op de kaken).

Ik werd een handje geholpen door de Hema; zij stuurden een
reminder dat je je 'half-affe' albums uiterlijk maandag 15 februari a.s.
in moet sturen, want de software wordt aangepast.

Oeps! 
Onze foto's uit 2012 kwamen weer boven water.

De foto hieronder is heel symbolisch, want ik zag er als
een berg tegenop om dit album af te maken.




Maar gaandeweg krijg je er weer handigheid in.
En geniet je van alle mooie herinneringen.


En ontmoetingen...


Dus ik ging die 'Albumberg' beklimmen.


En als het album klaar is?

Dat laat de foto hieronder zien.
Nog een keer symbolisch, want ik zie
mezelf met dit weer niet pootjebaden in een bergbeek :-))



Maar niet te vroeg juichen, ik moet weer aan de slag;
ik ga dankbaar gebruik maken van mijn afmaakmood!

Fijn weekend!

Lieve groetjes,

Sandra





24 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, goed bezig!! Ik ben altijd degene geweest hier in huis die foto's uitzocht, bestelde en leuk inplakte. Maar nu loop ik een heel aantal jaren achter, zo'n beetje sinds het haakvirus mij te pakken kreeg. En nu zeurt mijn man dat ik maar eens de haaknaald in de wilgen moet hangen en in de foto's moet duiken... Maar de zin ontbreekt me. En dat al jaren lang... ik ga er vanuit dat het nog wel eens goed komt, maar het wordt natuurlijk wel een steeds grotere stap. Zucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat ik ook zo'n brein heb, hihi.
    Succes met afmaken :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sandra! Ik ben trots op je. O wat heerlijk als je in zo'n flow zit. Daar moet je dankbaar gebruik van maken. Ach en 2012? Het fotoboek van zoonlief is tot de peuterschool, hij is nu 20.....
    Ik denk maar zo, ik wacht op de afmaakmood. ;-) Ik ben ook zo benieuwd naar de Log Cabin Blanket van je. Dus ik hoop dat jou mood nog even doorzet! Succes. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sandra een beetje herkenbaar,maar als je wat ouder wordt is dat ook niet zo'n punt haha leuke foto van guinness ,liefde op het eerste gezicht? plak en sorteer ze en een fijn weekend

    groetjes j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  6. :-)
    Gelukkig maar dat het niet de afmaak mood van de bloeddorstige soort is !
    Stel dat je deze mood beu wordt, stuur hem dan maar door naar mij, ik kan hem wel gebruiken !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maak maar goed gebtuik van je afmaak mood ;-) Voordat je het weet trekt hij misschien weer verder naar andere dames, als ik dat zo lees hierboven is hij een welkome gast ;-) Nog een fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een interessante mood. Zou er ook zoiets als de beginmood bestaan? Dan zou ook een interessante zijn voor een uitsteller als ik.
    Fijn weekend! En ik duim dat de flow nog even blijft duren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kun je een beetje doorsturen naar West Friesland? Dat kan ik ook wel gebruiken . Succes. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, ik begrijp dat je al een tijd op die gast (mood) zit te wachten ;-) Zet hem maar goed aan het werk, want 2012.... dan heeft ie al heel lang het laten afweten. Maar hij haalt tegelijk wel even een bosje oudere herinneringen uit de kast, dat is dan wel weer fijn toch? (Maar alleen omdat het zo te zien heeeeeeel fijne herinneringen zijn)
    En hij heeft er voor gezorgd dat je met je vierkantjes klaar bent, wat haken betreft; einde in zicht dus. Wees maar lief voor hem, dan blijft ie vast nog een tijdje ;-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je zit in de juiste mood, Sandra. Dan krijgen we binnenkort je Log Cabin blanket te zien.
    Fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, wat goed! Soms is er gewoon een deadline nodig om ons in actie te zetten voor tijdrovende klusjes... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Joh, soms is het even doorbijten ... maar zo'n mooi album moet je niet onafgemaakt laten liggen hoor!
    En ik denk dat het in de lucht hangt, die afmaakmood ...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wedden dat jij niet de enige was die dankzij de Hema half affe albums ging afmaken! Stel je voor, al die mensen die zwelgen in de onverwachts geopende doos met herinneringen. Past wel bij Valentijnsdag eigenlijk :-). En ook maar meteen je deken afmaken!! Heel goed bezig Sandra!!!
    Even afwachten of het besmettelijk is :-)))).
    Liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk om zo op dreef te zijn! Dat geeft een geweldig gevoel en juist het afronden brengt dus ook weer zoveel leuke herinneringen naar boven! Mooi die zomerfoto's, om spontaan naar zon en warmte te verlangen.. Veel plezier nog met de rest van je UFO's en fijne zondag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vasthouden die mood! Die duikt bij mij zelden op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk om een vakantie zo nog eens te beleven. Goed van HEMA om je deze buitenkans te geven :).

    Groetjes en fijne Valentijnsdag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En dat voelt zo fijn hé...als je iets afrondt. En dan daarna denk je...waarom moest dan zo lang duren???? Hihihi...herkenbaar! Heerlijke zomerse foto's! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie foto's! Een half af album heb ik niet liggen. Maar ik begin dan ook niet vaak aan een album.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha, als ik het goed begrijp heeft je album een behoorlijk tijdje in de steigers gestaan :) Heerlijk als het dan af is hè. Succes met afhechten van je blanket. Nog zoiets heerlijks als het af is...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is dat toch met die albums? Eerst lees ik daar bij Pippa over en nu hier... oeioei... er liggen hier nog honderden foto's te wachten!!! En mijn hoofd staat nog altijd naar niksen en in de zetel hangen... Komt niet goed!:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Yeahh goed bezig! Ik ga kijken of ik mezelf in de opruim modus kan zetten. Mijn naaikamer ziet er uit als een slagveld, daar heb ik nog nooit kunnen naaien en kom nog maar tot halverwege. Aan de slag dus. Knuff! Mooie foto's love them!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.