zaterdag 6 februari 2016

Giveaway time!

Weet je nog, de test voor Felted Button?
Dat lapje was veel te mooi om ergens in een hoekje te liggen.

Het groeide...


Werd afgewerkt...


En er ontstond...


Een colsjaal!

En om te voorkomen dat deze leuke sjaal
ingepikt wordt door een ondeugend muisje


dat denkt dat het een luxe
druiven-eten-en-relax-plaats is...


Organiseer ik deze giveaway!


Wil je deze colsjaal winnen?
Laat dan een reactie achter onder dit bericht.

Meedoen kan t/m 9 februari 2016.



Op 10 februari 2016 maak ik de winnaar bekend.

Iedereen mag meedoen, maar trouwe volgers en
mensen die regelmatig een reactie achterlaten, krijgen een
extra kans.

Veel succes en een heerlijk weekend gewenst!

Lieve groetjes,

Sandra



P.S. Het Vintage Vineyard patroon van Felted Button
is inmiddels te koop.





26 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee en wat een errug leuk col is dat geworden!!! En al gun ik Mac best wat, zoiets moois is aan ons veel beter besteed :-)).
    Dus ik doe graag mee Sandra!!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi exemplaar, maar aangezien ik laatst iets won bij jou, laat ik de kans aan een ander ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem prachtig maar ik draag deze kleuren nooit dus laat de kans ook aan een ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoewel ik een grote fan van de muizen ben, zou ik de col graag winnen, precies mijn kleuren en dat leuke patroon... Ik wil graag meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee maar zonder muis graag, ik gil liever van geluk dan van angst. Supermooie col.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi sandra,al schrijf ik vaak berichten onder anoniem omdat ik zelf geen blog heb ,zeg ik wauw tegen deze col,past precies bij mijn blauwe jas haha en doe dus graag mee met de give-away ,jammer voor de muis is hij nu dakloos? groetjes j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Die is extreem maar dan ook extreem mooi.

    Wat zou ik hem graag winnen!
    (maar ik vrees dat ik weinig kans maak omdat ik er al een geweldige van jou heb mogen ontvangen...)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank u om deze prachtige col weg te schenken, mooie kleuren heb je gekozen. Ik doe graag mee hoor.
    Fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 'k heb een handtas gehaakt die helemaal past bij de kleuren van de col. Ze zouden samen een mooi stel vormen. Ik doe dus heel graag mee. Ik kijk regelmatig, maar reageerde nog maar af en toe op je blog, daardoor is mijn kans om te winnen waarschijnlijk gering, maar ik wil toch en kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooooi! Leuk dat het proeflapje uitgegroeid is tot een echt project :) Ik heb net een paar bollen wol gekocht voor sjaals, zo verslingerd ben ik aan mijn gekregen breimachine dus veel geluk voor de anderen. Maar mooi is ie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe heel graag mee voor mijn zusje want die gun ik nou echt zo'n mooie echte Sandra!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha dat druivenetende muisje dat zo relaxed achterover ligt is zelf ook om op te eten, zo zoet.
    Veel succes aan de dames die meedingen naar zo'n mooie prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe zeker graag mee. Hij is prachtig! Mijn kleur ;-))
    Mijn verjaardag 9 februari ;-)) Ach gewoon omdat hij zo mooi is...XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik las al lovende woorden over je col bij Felted Button. Hoe leuk dat je hem weggeeft! Ik aarzel om mee te doen. Enerzijds omdat ik hem aan de anderen gun. Anderzijds omdat ik de muisjes hun relax-plaats niet wil afnemen. Echt een zalige foto! Maar zo'n Sandra-col rond mijn nek, dat is toch ook wel heel aanlokkelijk. Hmmm, laat mijn naam als compromis maar één keertje meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhhh... wat een geweldig cadeau :) Ik doen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag mee, vond hem al super mooi en nu helemaal, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. omdat ik een "sjaalmadam"ben waag ik zoals zovelen, want wat een pak zijn me voor,knipoog ,mn kans want zo'n (Sandra)-col heb ik nog niet.fijn weekend debora

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, muis is ook niet gek... Die weet ook wel wat mooi is en lekker aanvoelt... Geef hem eens ongelijk. Nou, ik waag graag een kansje hoor Sandra, 't zijn ook helemaal m'n kleurtjes!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die kleuren zo mooi ,ik wil wel een kansje wagen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw dat is een mooie give away. Zo helemaal mijn kleur! Ik waag een gokje hoor. En ach finnegan kan er voorlopig even van genieten en dan vind hij vast wel weer een andere interessant ding om zijn aandacht op te vestigen. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wa ben de toch een mupke om zo'n mooie col weg te geven.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel super mooi!
    Dusse.... Ja, ik maak graag een kansje op deze Sandra-col :-).xxx, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige colsjaal! Ik doe graag mee. Niet voor mezelf (ik heb al sjaals genoeg), maar voor een tante van me.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig!! Ik doe graag mee...wat een mooie kleuren. En dat kleine muizenkind..hihi, wat een leukerdje!! Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, die is gaaf! Toepasselijke naam ook voor dit patroon. Ook ik heb, net als Sofie, laatst al iets van jou gewonnen. Maar toch zou ik graag meedoen voor deze prachtige col want als ik hem win geef ik hem aan mijn lieve mams. Het zijn ook helemaal haar kleuren. (Ook een beetje omdat ik al zoveel sjaals heb...die ik ook allemaal draag, dat dan weer wel...)
    En de muizenneefjes hebben volgens mij genoeg andere wollige plekjes om zich te verschansen ;))
    Groetjes Madhurya

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het lapje was al prachtig. Als col is het helemaal super. Wel een beetje sneu voor het muisje dat die prachtige col niet voor hem is.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig deze colsjaal en zo is je 'proeflapje'toch niet voor niets geweest...gave give away!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.