woensdag 10 februari 2016

Uitslag giveaway!

Tromgeroffel.....
Wie-o-wie gaat de colsjaal winnen?

Ho eens even, wat gebeurt daar?!?


Mac!! 


En Guinness!! Mac kreeg zo te zien een behulpzaam 'kontje van het hondje :-)'

Dat was een valse start. Nog een keer.


Al het muis-en-ander-gespuis is verdwenen.

Tromgeroffel!

De winnaar is.....


Van harte gefeliciteerd J.S.!!
Jouw blauwe jas kun je straks aan mét deze colsjaal!

Mail je mij jouw adres?
(Mailadres kun je vinden via mijn profiel in de linker kolom)


Lieve groetjes,

Sandra








18 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd JS. En Mac wil misschien hiermee aangeven dat ook hij een sjaaltje wil... of heeft hij er al genoeg?


    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik denk dat Mac ook heel graag een blauwe colsjaal wil! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was even in de waan dat ik de gelukkige ben want J.S. zijn ook mijn initialen. Vermits hier wordt verwezen naar de blauwe jas en niet de gehaakte blauw-grijze tas moet ik besluiten dat er vandaag iemand anders in de prijzen viel. Proficiat J.S.!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd JS! Wat een geluksvogel ben je. En Sandra ik denk inderdaad dat je moet beginnen aan een inimini colsjaaltje. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, die Mac! Die weet wel hoe hij je aan het werk moet zetten.
    Gefeliciteerd J.S.!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een boefje :-)
    Gefeliciteerd J.S.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een boefje :-)
    Gefeliciteerd J.S.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelijk hebben de muisjes dat ze ook een kans waagden! Zo'n zachte druivenpicknickplaats...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een bofbibs die JS, van harte
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd aan J.S., mooie col heb je gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die muisjes toch. Ik kan me voorstellen dat zij ook graag de winnaar willen zijn. J.S., gefeliciteerd! En Sandra bedankt voor het bieden van een kansje op zoiets moois.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi sandra,sorry andere blog dames,dat ik de col heb gewonnen was er zelf ook bedust van maar ben er erg blij mee en zal hem met trots dragen
    heel veel groetjes j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen? Hij is iedereen gegund, dus ook jou. Gefeliciteerd ermee!!
    En ik snap wel dat MacFlannegan zijn heerlijke plekje (lees:sjaal) niet kwijt wilde...slimme muis...:))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je weet de spanning wel op te voeren hoor, Sandra!
    Hoera voor JS..., en er kan er maar één de winnaar zijn.
    Wel zielig voor MacFlannegan... hij moet het vrouwtje maar lief aankijken voor een warm plaidje...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha ha ha ha ha, Sandra toch, wat kan je het toch leuk brengen.
    Super leuk, hier geniet ik nou van, zo leuk.
    Liefs Ellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hahaha hilarisch weer. Ja houd die muizen maar goed in de smiezen want als ze de kans krijgen... Gelukkig voor J.S. werd Mac betrapt. (Sorry Mac, volgende keer beter ;) J.S. Veel plezier met je mooie colsjaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.