vrijdag 13 oktober 2017

Kan hij door de beugel?

Beurs beugels...
Ik durfde ze niet in huis te halen,
want alleen al van de gedachte aan het gepriegel
om de beugel aan mijn haakwerk te bevestigen, 
kreeg ik de kriebels 😜

Geduld is een schone zaak, zeggen ze.
Soms heb ik weinig geduld,
soms verrassend veel.

Binnenkort kan ik jullie vertellen
of ik genoeg geduld heb voor het
maken van een beurs, want...


het haakwerk is klaar!

Ik gebruikte katoen en haaknaald 2,5
voor dit tapestry beursje.

Het felle rood past mooi bij de hartjesbeugel.


Natuurlijk had ik een hartjespatroon kunnen
haken, maar dat vond ik wel heel 'zoet' worden,
dus het werden rondjes 😊

Wish me luck!

Lieve groetjes,

Sandra






15 opmerkingen:

  1. Wat mooi! Natuurlijk gaat jou dat lukken, alleen het juiste moment moet nog geboren worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaat je lukken wat een geweldig exemplaar gaat dat worden
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes ermee! Dat is trouwens net dezelfde reden als waarom ik geen geldbeugeltjes haak :-)
    Ziet er wel mooi uit hoor, dat patroontje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het vastmaken van de beugel is een trucje. Heb je de handige manier eenmaal door en heb je de goede naald en draad, dan valt het gepriegel mee.
    Het haakwerk is mooi, dus het wordt vast een prachtige beurs.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat wordt een beauty en de aanhouder wint

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit kan jij natuurlijk! Even diep ademhalen en het er dan fluitend aannaaien ;-) succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaat goed komen :) Je kunt het!!! veel succes en het haakwerk is al prachtig dus doorzetten en dan zien we binnenkort het resultaat. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Sandra, en,... natuurlijk gaat het lukken.
    Heel veel succes en in ben benieuwd naar het eind resultaat.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kan dit en ik wens je veel succes. Het haakwerk is alvast geslaagd, mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik duim dat je helemaal in je nopjes zult zijn met het resultaat :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die kan zeker door de beugel! Ik ben benieuwd het gaat je lukken! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het maakwerk is al heel mooi gelukt. Succes met de beugel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er leuk uit! Ik vind het ook een gepriegel, maar ff doorzetten en dan is het ook klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh jee, daar heb ik nooit bij stil gestaan. Kocht ook ooit een paar beugels maar het is er nog niet van gekomen en nu weet ik niet of ik nog durf ;) Maar uiteindelijk draai jij nergens je hand voor om toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.